יום ראשון, 14 ביולי 2013

סיכום ישיבה - פורום הורים פעילים – 11 ביולי


·         תוכן המפגש:
o       הצגת מנהלת חדשה – טלמור הסבירה שהמפגש איננו רשמי והגיעה לבקשת ההורים.
o       עדכון שוטף
o       הצגת עבודת הצוותים
o       דיון פתוח וסוגיות להחלטה
·         עדכון שוטף:
o       אירוע בית הספר:ארגון האירוע יתבצע בניהול טלמור והצוות תוך היעזרות בנו ההורים בעת הצורך. מתוכנן לשבוע האחרון של אוגוסט.
o       תלבושת אחידה: בהתחלה הילדים ילבשו חולצות חלקות ואחר כך כשייבחר סמל ניתן יהיה להדפיס עליו.
o       פסיכולוגית נבחרה פסיכולוגית מנוסה ומוערכת בשם דורה ניסן.
o       תכניות שיועברו מבית ספר כרכור מעגלי אמפתיה ואימוץ כיתות א' ( כיתות ד' יאמצו את כיתות א')
o       שיבוץ כיתות: לקראת אמצע אוגוסט
o       אב בית: ימונה אב בית לבית ספר
o       מזכירה: כרגע 80% משרה. טלמור תנסה לבקש יותר.
o       העשרה: נצטרך  לבחור יחד עם טלמור שני סוגי העשרה לכל ילד (הבולטים: מוזיקה, תיאטרון/דרמה, אומנות, מחול,טבע). הורים רבים אמרו כי לא קיבלו את טופס בחירת העשרה . הטופס ישלח בשנית להורים במייל. כמו כן ניתן למצוא את הטופס באתר "בית ספר חדש בכרכור"  -http://kpublish.blogspot.co.il/.
התכנים והאישור יתבצע ע"פ המלצות הורים , טיב המפעיל ואלמנטים פדגוגים.
o       שם בית הספר: מתוך שמות שהעלו הורים וילדים נבחרו 2 שמות "שדות" ו"ברושים" . טלמור הוסיפה את השם "פסגות".
o       סמל בית הספר: יעוצב בתחילת השנה עם הילדים
o       בשבוע האחרון של אוגוסט מתוכננים מפגשים עם הצוות החינוכי. כדאי לא לתכנן חופשה בזמן זה.
o       הנהגה מוסדית: תיבחר לקראת סוף החופש/תחילת השנה
·         הצגת עבודת הצוותים:
o       גינון: דני זך יוביל את הנושא מול מועצה. כפי הנראה מעצבת גינות מההורים תצטרף לקבוצה בהתנדבות.
o       אופי בית הספר: הצוות החל להיפגש , במפגש הועלו רעיונות וחלומות לגבי אופי בית ספר . מצפים לשיתוף פעולה עם טלמור וצוות המורים.
o       תחבורה והצללה:הצוות ישב עם אריה רפפורט מהנדס המועצה וזכה לשיתוף פעולה.
כביש גישה לבית ספר – הכניסה לבית הספר תהיה מרחוב נוגה שיהווה למעשה טבעת חד סיטרית- כיוון הנסיעה הנו לכיוון ארבל  (נוגה-> גנים-> בית ספר->נחלה). כאשר הצוות ביקש לשנות את הכיוון. הורים שגרים צמוד לבית הספר ביקשו שלא לבצע את השינוי. בכל מקרה יתווספו במפרים בטבעת החד-סיטרית.
מעברי חציה – כל אזור מזרח כרכור חסר במעברי חציה ובפרט האזור של בית הספר. יוספו מעברי חציה אך לא כיכרות או רמזורים.לגבי רחוב אחוזה הנושא בבדיקה . לגבי שכונת הגלריה (מכיוון כפר פינס) יש צורך בבדיקה.
יועץ תחבורה- הצוות ייפגש עם יועץ תחבורה של המועצה בשבועות הקרובים.
o       קירוי- כרגע המועצה אישרה קירוי רק של שטח חצר בית הספר ( פרגולות מעץ) . קירוי של כל מרחב פנימי של כל ביתן ( 3 ביתנים) קיים בתוכנית אך אין תקציב. הקירוי חייב לקח בחשבון את נושא האקוסטיקה.
הורים רבים הביעו מורת רוח מכך שאין פתרון לימי חורף וקיץ  ( מסדרון צר אינו פותר את הבעיה)  ובכלל מכך שאין מקום מסודר להתכנסות של כל התלמידים בבית הספר.
הנושא הועלה בעבר בפגישה עם חיים געש וכרגע בטיפול של טלמור וצוות ההורים.
o       מפגשים שכבתיים בחודש יולי:
§         כיתות א: המפגשים החלו מאז אמצע יוני בתדירות של אחת לשבוע. עד כה היו ארבעה מפגשים ומתוכננים עוד שניים: ב-15 ביולי וב-23 ביולי.
§         כיתות ב: מפגש ראשון מתוכנן ל-15 ביולי.
§         כיתה ג: מתוכננים שני מפגשים: ב-14-15 ביולי בית מארח; וב-1 באוגוסט מפגש משותף.
§         כיתה ד: מפגש ראשון נערך השבוע. המפגש הבא ייערך ב-17 ביולי.
o       צהרון – כרגע נרשמו לצהרון של המתנ"ס רק 3 ילדים. אם לא ירשמו 14 ילדים לא יפתח צהרון בבית הספר ( וחבל).ההרשמה הינה בשלב ראשוני ולכן יש להזדרז.
o       השאלת ספרים -  בית הספר ייקח חלק בפרויקט השאלת ספרים – מותנה באישור של 60% מההורים- טופס יישלח בהקדם בדואר ( מטעם בית ספר). לאחר תהליך האישור תתבצע רכישה מסודרת וההורים יידרשו לשלם 280 ₪ לכל תלמיד.
יש להדגיש כי תלמידים מכיתה ב' ומעלה המשתתפים בפרויקט לא יוכלו לכתוב במרבית הספרים והחוברות.
o       תרומות: הצוות עדין לא נפגש, גובשה רשימה ראשונית של ציוד אשר תועבר לצוות.
o       עיצוב: הוצג הקונספט של מבנה כיתות א. הצוות ייפגש עם טלמור להשלמת התוכנית העיצובית.
o       משמרות הזהב – כרגע אין משמרות זה"ב לבית הספר – צריך להימצא פיתרון בהקדם. האפשרויות הן גיוס צוות מגיל הזהב (פנסיונרים) או ציוות הורים ( במקום נשק וסע). רוני גוטיארז יוביל את הנושא.

o       מגרש ספורט – המועצה אישרה להשתמש במגרש הספורט החיצוני, אולם משרד החינוך מתנגד לכך בהיבט בטיחותי הדורש אישור יציאה לכל שיעור. הנושא בטיפול טלמור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה